Obchodní podmínky GN - Galénova nadačního fondu pro provoz internetového obchodu na doméně http://eshop.brezovylistek.cz/

1) OBJEDNÁVKA

Pomocí internetového obchodu (e-shopu) můžete nakupovat v pohodlí z vašeho domova. E-shop nabízí přehled sortimentu, doplňkových informací a jednoduchý mechanismus nákupního košíku, pomocí kterého si zboží vyberete a objednáte.

U veškerého zboží jsou uvedeny konečné ceny. GN- Galénův nadační fond není plátcem DPH.

GN - Galénův nadační fond neprovozuje žádnou kamennou prodejnu.

2) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

Po dokončení objednávky na e-shopu budete automaticky informováni potvrzujícím e-mailem. Pokud nebude potvrzující e-mail doručen, neváhejte nás kontaktovat na e-mailu pyramida@brezovylistek.cz.

U některých objednávek (větší množství apod.) vás budeme kontaktovat telefonicky pro potvrzení objednávky.

Ve výjimečných případech se může stát, že objednané zboží není aktuálně na skladě (a to i přesto, že informace na e-shopu uvádí, že zboží je k dispozici). V tomto mimořádném případě budete informováni zvláštním e-mailem o době dodání.

O úplném vyřízení objednávky budete informováni automatickým e-mailem.

3) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

Každou objednávku můžete do okamžiku jejího vyřízení (než vám přijde potvrzující e-mail o vyřízení objednávky) stornovat, a to buď na eshopu nebo telefonicky anebo e-mailem. Při telefonickém či písemném zrušení objednávky uvádějte své jméno, e-mail a číslo objednávky.

V případech, kdy se

  • zvýšila cena zboží (vlivem zvýšení ceny u dodavatelů) nebo
  • zboží přestalo vyrábět nebo
  • zboží není dlouhodobě dostupné,

vás budeme informovat e-mailem a navrhneme další postup (storno položky, záměna za jinou položku atd.).

Z naší strany si vyhrazujeme právo stornovat vaši objednávku pokud je objednané zboží přepravcem vráceno zpět jako nevyzvednuté.

4) PLATBA A PŘEVZETÍ ZBOŽÍ

Zboží doručujeme pouze na dobírku prostřednictvím společnosti Zásilkovna.

5) POŠTOVNÉ A DOBĚREČNÉ

Ke každé objednávce účtujeme manipulační poplatek 20,- Kč. Žádné další poštovné nedo doběrečné není účtováno.

6) DODACÍ LHŮTA

Standardní dodací lhůta do 10 pracovních dnů.

Ve specifických případech s vámi bude dodací lhůta dohodnuta podle aktuální situace (podle očekávané doby dodání zboží dodavatelem).

7) VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Kupující má právo zboží objednané prostřednictvím internetového obchodu vrátit na vlastní náklady do 14 dnů od jeho převzetí.

Postup vrácení:

  1. Informujte nás předem telefonicky, nebo e-mailem a uveďte informace o objednávce (kontaktní údaje, datum objednávky) a číslo účtu, případně adresu, kam si přejete vrácené peníze zaslat.
  2. Zboží zašlete prostřednictvím společnosti Zásilkovna na výdejní místo: Fanzy Sport, Masarykovo nám. 327, Nová Paka, 509 01.
  3. Vrácené zboží musí být kompletní, nepoškozené, se všemi součástmi a dokumenty. Ke zboží je nutné přiložit doklad o koupi (nebo jeho kopii).
  4. Pro snazší vyřízení prosíme přiložte opět informace o objednávce (kontaktní údaje, datum objednávky) a číslo účtu, případně adresu pro zaslání peněz.
  5. Budou-li tyto podmínky splněny, do 14 dnů od převzetí vráceného zboží vám peníze pošleme na daný účet, případně adresu. Vrácena bude fakturovaná cena zboží.

8) REKLAMACE A ZÁRUKA

Případné reklamace vyřídíme k vaší spokojenosti individuální dohodou s vámi a v souladu s platným právním řádem ČR. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit telefonem nebo mailem. 

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé:

  • běžným používáním
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

Postup reklamace:

  1. Informujte nás předem telefonicky, nebo e-mailem.
  2. Zboží zašlete prostřednictvím společnosti Zásilkovna na výdejní místo: Fanzy Sport, Masarykovo nám. 327, Nová Paka, 509 01.
  3. Vrácené zboží musí být kompletní, nepoškozené, se všemi součástmi a dokumenty. Ke zboží je nutné přiložit doklad o koupi (nebo jeho kopii).
  4. Přiložte dopis s uvedením důvodu reklamace a vaší adresou.
  5. Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději však v zákonné lhůtě 30 dnů od převzetí reklamovaného zboží.

9) OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Osobní údaje zákazníka nebudou zveřejněny ani předány třetí osobě. Budou použity pouze pro vyřízení objednávek a pro komunikaci se zákazníkem.

10) ZÁVĚREČNÉ USTANOVENÍ

Platné obchodní podmínky jsou zveřejněny na e-shopu http://eshop.brezovylistek.cz/.

Každý kupující se s nimi ve svém zájmu musí seznámit před provedením objednávky. Zasláním objednávky objednatel stvrzuje, že se s podmínkami seznámil a přistupuje na ně.

GN - Galénův nadační fond je oprávněn tyto obchodní podmínky doplňovat či měnit v souvislosti se změnou platné právní úpravy a v souvislosti se změnami na trhu.

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti 5. 1. 2021.